خبر خرید احتمالی ۴۰ فروند جنگنده چینی J10-C توسط ایران، طی روزهای اخیر منتشر شده است.
به گزارش همشهری آنلاین، طبق بررسی فرهیختگان، با احتساب هزینه خرید هر جنگنده جی-۱۰ سری c حدود ۴۰ میلیون دلار، در مجموع هزینه ۴۰ فروند خریداری شده، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده میشود.
البته باید درنظر گرفت که هزینه خرید خود هواپیما، یک سوم هزینه های نگهداری آنها در بلند مدت است.


پر بینندهترین اخبار دیگر رسانهها
دیدگاه خوانندگان امروز
پر بینندهترین خبر امروز
نظرات
- نظرات منتشر شده: 7
- نظرات در صف انتشار: 11
- نظرات غیرقابل انتشار: 8
-
پول نفت یک ماه چندصد هواپیما میشه از کشور برتدر چین
-
با آرزوی سربلندی ایران بزرگ و سلامتی همه مردم جهان .چرا دایم وعده دوروغ به ملت ارایه می کنید مثل سوخوها .یک روز می گوید وارد شدند فردا چیز دیگری .تلاش خوب است اما بگذارید مردم واقعیت ها را بدانند تا مثل همیشه درست تصمیم بگیرند .خدا توام بت راستگویان است
-
خب خوبه اگر مثل روسیه مسخره بازی درنیارن
-
عالی،،عالی،،،خرید احتمالی چرا؟؟باید صددرصد این جنگنده ها را خریداری کنیم و تا الان هم که نخریده بودیم اشتباه بزرگی کرده بودیم،چونکه این جنگنده ها را شدیداً نیاز داریم و برای مبلغش هم حتی ملت حاضر به پرداختش می شوند،در ضمن باید سیستم ضد هوایی و راداری H-Q 9 چین را هم حتما خریداری کنیم و اگر اینکار را انجام دهیم در همه و هر جنگی پیروز خواهیم شد،فقط باید ذخیره های موشکی خودمان را تا سی یا چهل هزار موشک افزایش داده و حفظ کنیم...
-
بازم دم چین گرم
-
قاهر کجاست پس
-
رادار گریز نباشه که ارزش نداره
نظر شما